La TV

M’he plantejat de deixar de veure la TV. Normalment, al vespre, busco algun programa que em faci riure o somriure, que m’entretingui. No estic, a aquelles hores, per “menjades de coco”, aquestes ja les tinc durant el dia. Necessito relaxar-me abans d’anar a dormir, desconnectar. Doncs bé, el que no aguanto es que la publicitat, a aquelles hores, estigui abocada a la “gent madura”, de “mitjana edat” o a la “tercera edat”. Les dones ens portem la pitjor part. Per exemple: anuncis de compreses que controlen la olor de les “pèrdues d’orina”, els iogurts i altres articles de consum que preveuen la osteoporosis i milloren el trànsit intestinal. Els fixadors de dentadures postisses que salten sense la mes mínima vergonya a les muntanyes russes. Tot tipus de cremes que t’ajuden a eliminar les pelleringues i les arrugues. Tints pel cabell que te’l deixen com si fossis una joveneta de 15 anys. Els homes també tenen les seves coses: pèrdua d’oïda amb els seus necessaris aparells, elevadors per pujar escales, ofertes perquè les seves ulleres els hi surtin a millor preu, remeis per fer créixer els cabells a aquells que l’han perdut, i moltes coses mes. Ja sé que tots estem abocats a fer-nos vells, però que ens ho recordin cada 15 minuts potser es una mica massa. Vull que m’entretinguin i no vull acabar davant del mirall pensant si m’he de preocupar per aquestes arrugues que surten o si m’he de preocupar pel meu trànsit intestinal segons el que menjo. Dins de les meves limitacions, encara em sento jove. Potser que parin, no?
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

